В рамках підготовки фахівців по міжнародному маркетингу кафедра міжнародного менеджменту та маркетингу Навчально-наукового інституту міжнародних економічних відносин ім. Б.Д. Гаврилишина проводить тренінги зі спеціальності для студентів Спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» та «спеціаліст». У цьому навчальному році тренінги зі спеціальності проводяться з 24 по 29 листопада к.е.н., ст. викладачем кафедри Зацною Л.Я.
Метою тренінгу є забезпечення високої якості проходження практики шляхом надання студентам чітких інструкцій та реальних прикладів виконання головних завдань практики до початку її проходження на підприємстві.
Головними завданнями проведення тренінгу виступають:
1) інструктування студентів щодо алгоритму та джерел збору інформації про діяльність підприємства та виконання головних завдань практики;
2) закріплення та доповнення теоретичних знань студента, одержаних при вивченні загальноекономічних та спеціальних дисциплін, необхідних для формування системи знань магістрів та спеціалістів з маркетингу на підприємстві;
3) тренування практичних навиків у студентів, необхідних для вивчення та аналізу маркетингової діяльності підприємства та вирішення окремих питань за профілем майбутньої спеціальності, і які можуть бути використані на базі проходження практики.
До проведення тренінгів заплановано долучити провідних маркетологів, практиків із сучасного бізнесу. А саме:
Вівторок 25.11.
12.50 корпус ТНЕУ №10, каб. 26, Люба Зацна, Оксана Стець (керівник відділу маркетингу ПрАТ «Тернопільський молокозавод») майстер клас на тему: «Планування маркетингової та бізнес-діяльності підприємства».