28.04.2014

Планування і реалізація рекламної кампанії в Інтернет

Відповідно до плану проведення поточних тренінгів в межах навчальних курсів студенти групи МУНм51 завершили вивчення дисципліни “Рекламний менеджмент” участю в тренінговому занятті на тему «Планування і реалізація рекламної кампанії в Інтернет (на прикладі IТ-продуктів)». Під час тренінгу спеціально запрошений гість Юрій Стах, керівник відділу маркетингу ІТ-компанії “MagneticOne”, розповів про ключові аспекти так званої маркетингової стратегії “8 з 10”, яку впроваджує   “MagneticOne” для просування власних ІТ-продуктів та послуг. Отримані від спеціаліста професійні рекомендації щодо планування та реалізації рекламної кампанії в Інтернет студенти зможуть використати під час виконання практичних проектів. Керівник навчального курсу з рекламного менеджменту, доц. Лагоцька Н. З. висловлює подяку Юрію Стаху за цікавий та змістовний виступ, а студентам за проявлені інтерес та активність.

Випускники УНФЕМ на карті світу

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).