03.03.2016

КОНКУРС ІДЕЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

«Креативний PR для ТМ LIHOLAT»
1 місце – 1000 грн.
2 місце – 500 грн.
3 місце – 250 грн.

LIHOLAT – новий український бренд ексклюзивного одягу, вміло поєднує в собі італійську якість і слов'янську душу.
Назва Liholat – старослов'янська прізвище, що означає "прекрасно шити". Прізвище належало прадіду творців марки, тому має особливу цінність. Було створено відповідний символічний логотип.
Відмінною рисою продукції LIHOLAT є її багатофункціональність і практичність. Розроблено єдині на світовому ринку шкіряні куртки-трансформери, які легко перетворюються в десятки різних варіантів за допомогою знімних і взаємозамінних елементів. Жилетка, спідниця, плаття, косуха, плащ – це тільки мала частина того, що клієнт зможе створити зі своєї базової куртки. LIHOLAT пропонує безліч різноманітних рішень, в яких клієнт може проявити свою креативність і неповторний стиль. Маючи основу, покупець може оновлювати свій образ за допомогою знімних елементів, змінювати частини в залежності від погоди, сезону і модних тенденцій. Клієнт також має можливість в будь-який час придбати нові елементи до свого виробу.
LIHOLAT використовує унікальні техніки ручної роботи (макраме, фріволіте). Елементи «handmade" роблять одяг неповторним та впізнаваним на фоні інших марок. У виробництві застосовується шкіра екзотичних тварин.
Ідеї надсилайте на ел. пошту info@liholat.com до 1 квітня. Обов’язково вкажіть контактний номер телефону для зворотнього зв’язку. Оголошення переможців найкреативніших ідей 2 квітня. Можлива співпраця з переможцями на постійній основі.
Для швидкого контакту та одержання більш детальної інформації про марку, надcилайте повідомлення на Funpage fb: https://www.facebook.com/liholat.official/.

liholat.com

Випускники УНФЕМ на карті світу

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).