НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ
«ІННОВАЦІЇ В МАРКЕТИНГУ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»
Вимоги до оформлення:
· приймаються тези, що не публікувалися раніше, та не містять плагіату
· формат файлу тез – *doc.
· назва файлу тез відповідає прізвищу першого автора
· розмір листа А4
· поля (ліве, праве, нижнє, верхнє) – 2 см
· прізвища авторів (не більше трьох), з нового рядка – назву установи, яку представлють автори, друкувати курсивним шрифтом Тimes New Roman, 12, вирівнювання – по правому краю
· назву тез друкувати великими літерами, шрифт Тimes New Roman, 12, вирівнювання – по середині
· обсяг тез 1–2 сторінки, шрифт Тimes New Roman, 12, міжрядковий інтервал – одинарний, вирівнювання – по ширині