НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ
«ІННОВАЦІЇ В МАРКЕТИНГУ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»
 

 

Вимоги до оформлення:
·        приймаються тези, що не публікувалися раніше, та не містять плагіату
·        формат файлу тез – *doc.
·        назва файлу тез відповідає прізвищу першого автора
·        розмір листа А4
·        поля (ліве, праве, нижнє, верхнє) – 2 см
·        прізвища авторів (не більше трьох), з нового рядка – назву установи, яку представлють автори, друкувати курсивним шрифтом Тimes New Roman, 12, вирівнювання – по правому краю
·        назву тез друкувати великими літерами, шрифт Тimes New Roman, 12, вирівнювання – по середині
·        обсяг тез 1–2 сторінки, шрифт Тimes New Roman, 12, міжрядковий інтервал – одинарний, вирівнювання – по ширині

 

 

Випускники УНФЕМ на карті світу

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).