13.10.2015

Студенти-маркетологи в “Кишені майстра”

Чудова нагода розвинути професійні навики з маркетингу випала нам,
студентам 4 курсу Українсько-нідерландської факультет-програми. На замовлення торговельної мережі “Кишеня майстра” ми виконали низку завдань, що пов’язані з ребрендингом компанії: створення нового логотипу, слогану та назви для нових та існуючих торговельних точок мережі. Представники “Кишені майстра” високо оцінили результати нашої роботи та організували для нас цікаву екскурсію в одному з магазинів мережі, під час якої ми отримали можливість ознайомитися з товарним асортиментом, стандартами сервісу та загальною маркетингою політикою компанії, а також особисто поспілкуватися з власниками мережі про відкриття салону-студії кераміки та сантехніки, що розпочне свою роботу в абсолютно новому для міста Тернополя форматі вже у найближчій перспективі. Адміністрація запросила студентів до проходження навчальної практики на базі  торговельної мережі “Кишеня майстра” та висловила своє бажання і надалі розвивати співпрацю з викладацько-студентським колективом Українсько-нідерландської факультет-програми. Ми, студенти групи МУН-41, щиро дякуємо маркетологу, Барзишену Олександру, та усій команді торговельної мережі “Кишеня майстра”, а також доценту кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Лагоцькій Наталії за чудову можливість отримати практичний досвід та з нетерпінням чекаємо нових завдань та зустрічей!

Our graduates on world map

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).