11.04.2016

Маркетинговий конасалтинг для Тернопільського молокозаводу

 

Впродовж березня фахівці кафедри міжнародного менеджменту і маркетингу (ННІМЕВ ім. Б. Гаврилишина, ТНЕУ) працювали над дослідженням під назвою  "Маркетингові активності корпорації Danone на європейських ринках". 
Дане завдання виконувалось в контексті теми, замовленої ПрАТ Тернопільським молокозаводом. Над цією темою працювали аспіранти кафедри - Блажей Ірина Олегівна та Легкий Олег Андрійович під  грамотним керівництвом завідувача кафедри, д.е.н., професора Сохацької Олени Миколаївни і к.е.н., доцента Братко Олександри Семенівни.  
В понеділок, 4 квітня, робоча група, згадана вище, відвідала Тернопільський молокозавод для презентації результатів. На цій діловій зустрічі були присутні генеральний директор підприємства, працівники і керівник відділу збуту, працівники й керівник відділу маркетингу та інші зацікавлені особи. 
По завершенні доповіді відбулась плідна дискусія, опісля якої було зазначено високий рівень виконаного дослідження та виголошено слова подяки.
За підсумками зустрічі, сподіваємось, результати роботи допоможуть у маркетинговій практиці Тернопільського молокозаводу.

 

Our graduates on world map

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).