02.12.2016

Тренінг з дисципліни «Поведінка споживачів»

Студенти ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина ТНЕУ група МУН-41 у рамках тренінгу з дисципліни «Поведінка споживачів» разом з старшим викладачем кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу к.е.н. Н. Р. Іванечко відвідали виробництво ТМ «Jasmine Empire».

Український бренд «Jasmine Empire», за даними журналу Forbes-Україна (від 27 жовтня 2016 р.) є вагомим гравцем у весільній індустрії. На сьогодні дистриб’юторська мережа охоплює такі країни: Білорусія, Казахстан, Росія, Литва, Латвія, Естонія, Німеччина, Франція, США, Бразилія. Висока якість матеріалів та роботи, ретельно підібраний декор створили репутацію бренду та дали можливість гідно конкурувати на світовому ринку. Також це сприяло створенню нової торгової марки «Katy Corso» для преміум сегмента.

Власник бізнесу Володимир Коростіль  люб’язно поділився усіма етапами становлення бізнесу, показав на практиці використання маркетингових інструментів у дослідженні поведінки споживачів та розвитку бренду. Студенти ННІМЕВ ім. Б.Д. Гаврилишина ТНЕУ групи МУН-41 відзначили, що спілкування з засновником ТМ «Jasmine Empire» стало новим імпульсом для розвитку їх професійних компетентностей. 

Our graduates on world map

Map alumni
©Україно-нідерландський факультет економіки та менеджменту (1993-2013).